Generatory

Alternatory i generatory diesla

Od lat 70. ubiegłego wieku zasilanie generatorów chłodniczych FRIGOBLOCK jest realizowane całkowicie elektrycznie za pomocą alternatora FRIGOBLOCK napędzanego paskiem klinowym bezpośrednio z silnika samochodu ciężarowego. Alternator generuje takie samo napięcie, jak  europejska sieć energetyczna tj. 400V, dzięki czemu podczas przestoju możliwa jest eksploatacja urządzenia w trybie sieciowym, bez stosowania dodatkowych podzespołów.

Do zastosowań, w przypadku których nie można zrezygnować z niezależnego napędu diesla, FRIGOBLOCK oferuje całkowicie izolowany akustycznie i generator diesla. Generator jest oddzielony od agregatu chłodniczego i przeznaczony do montażu podpodwoziowego. Generator diesla FRIGOBLOCK jest dziś tak samo niezawodny jak alternatorowe napędy agregatów chłodniczych i góruje sprawnością nad klasycznymi napędami diesla.

 

G 17

  • Wydajne i oszczędzające paliwo wytwarzanie energii z nowoczesnych silników samochodów ciężarowych
  • Jeden alternator dostarcza energię potrzebną dla ciężarówki lub przyczepy
  • Ponad 30 lat doświadczenia w układach napędowych alternatorów instalowanych przez wiodących producentów samochodów ciężarowych na ich własnych liniach produkcyjnych
  • Optymalna wydajność dzięki bardzo dużej miedzianej cewce i sekcji rdzenia
  • Uzwojenie odporne na wysokie temperatury, wibracje i wilgoć
  • Długa żywotność
  • Aluminiowa obudowa zabezpieczona przed wodą rozpryskową, zapobiegająca przedostawaniu się zanieczyszczeń do łożysk
  • Kompaktowy rozmiar, prosta instalacja, niska waga
  • Duży zakres prędkości, brak wyłączania na biegu jałowym lub przy wysokich prędkościach

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

G 24

  • Wydajne i oszczędzające paliwo wytwarzanie energii z nowoczesnych silników samochodów ciężarowych
  • Jeden alternator dostarcza energię potrzebną dla ciężarówki lub przyczepy
  • Ponad 30 lat doświadczenia w układach napędowych alternatorów instalowanych przez wiodących producentów samochodów ciężarowych na ich własnych liniach produkcyjnych
  • Optymalna wydajność dzięki bardzo dużej miedzianej cewce i sekcji rdzenia
  • Uzwojenie odporne na wysokie temperatury, wibracje i wilgoć
  • Długa żywotność
  • Aluminiowa obudowa zabezpieczona przed wodą rozpryskową, zapobiegająca przedostawaniu się zanieczyszczeń do łożysk
  • Kompaktowy rozmiar, prosta instalacja, niska waga
  • Duży zakres prędkości, brak wyłączania na biegu jałowym lub przy wysokich prędkościach

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

AW 22,5

  • Wydajne i oszczędzające paliwo wytwarzanie energii z nowoczesnych silników samochodów ciężarowych
  • Jeden alternator dostarcza energię potrzebną dla ciężarówki lub przyczepy
  • Ponad 30 lat doświadczenia w układach napędowych alternatorów instalowanych przez wiodących producentów samochodów ciężarowych na ich własnych liniach produkcyjnych
  • Optymalna wydajność dzięki bardzo dużej miedzianej cewce i sekcji rdzenia
  • Uzwojenie odporne na wysokie temperatury, wibracje i wilgoć
  • Długa żywotność
  • Aluminiowa obudowa zabezpieczona przed wodą rozpryskową, zapobiegająca przedostawaniu się zanieczyszczeń do łożysk
  • Kompaktowy rozmiar, prosta instalacja, niska waga
  • Co najmniej 80% nominalnej wydajności znamionowej jest osiągane już przy silniku ciężarówki na biegu jałowym

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

AW 30

  • Wydajne i oszczędzające paliwo wytwarzanie energii z nowoczesnych silników samochodów ciężarowych
  • Jeden alternator dostarcza energię potrzebną dla ciężarówki lub przyczepy
  • Ponad 30 lat doświadczenia w układach napędowych alternatorów instalowanych przez wiodących producentów samochodów ciężarowych na ich własnych liniach produkcyjnych
  • Optymalna wydajność dzięki bardzo dużej miedzianej cewce i sekcji rdzenia
  • Uzwojenie odporne na wysokie temperatury, wibracje i wilgoć
  • Długa żywotność
  • Aluminiowa obudowa zabezpieczona przed wodą rozpryskową, zapobiegająca przedostawaniu się zanieczyszczeń do łożysk
  • Kompaktowy rozmiar, prosta instalacja, niska waga
  • Co najmniej 80% nominalnej wydajności znamionowej jest osiągane już przy silniku ciężarówki na biegu jałowym

SPECYFIKACJA TECHNICZNA