Biedronka zaufała produktom Thermo King

Niedawno zrealizowaliśmy największy w historii TT-Thermo King kontrakt dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Obejmował on montaż i dostawę ponad 200 sztuk agregatów SLXe 300 50.

Z Jeronimo Martins Polska współpracujemy już od wielu lat. Zawsze staramy się elastycznie dopasować do potrzeb naszego Partnera, dbając o każdy szczegół. Tym razem zapewniliśmy bogate wyposażenie dodatkowe agregatów, między innymi  najnowsze urządzenia służące do monitorowania pracy agregatu, komunikujące się w czasie rzeczywistym z zewnętrznym systemem telematycznym. Zleciliśmy także fabryczną zmianę koloru agregatów na żółty, aby wpisywały się w identyfikację wizualną sieci sklepów Biedronka.  Dbając o najwyższy standard obsługi objęliśmy zakupione agregaty wydłużoną  gwarancją na wszystkie ich podzespoły.

Kolejną bardzo ważną kwestią, która zadecydowała o wygranym przez naszą firmę przetargu był zastosowany w agregatach czynnik chłodniczy najnowszej generacji R-452A. Ma on prawie o połowę mniejszy wpływ na globalne ocieplenie (GPW) od dotychczas stosowanych czynników. Dzięki niemu agregaty chłodnicze są teraz znacznie bardziej przyjazne środowisku, przy zachowaniu takiej samej wydajności i niezawodności. Jeronimo Martins od lat kładzie duży nacisk na stosowanie rozwiązań ekologicznych, dlatego już po raz kolejny zaufało marce Thermo King – prekursorowi w dostarczaniu najbardziej nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w branży transportu chłodniczego.

Realizację kontraktu zakończyliśmy sukcesem, co przełożyło się na przedłużenie współpracy na kolejne lata.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2650 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest drugą co do wielkości polską firmą, a Biedronka drugą najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Wróć