Międzynarodowa sieć serwisów Thermo King

Thermo King wie, jak ważna jest niezawodność sprzętu i wsparcie serwisowe w transporcie chłodniczym. Dlatego stworzył największą w branży transportu chłodniczego sieć autoryzowanych stacji serwisowych znajdujących się we wszystkich krajach Europy. Każda z nich zatrudnia przeszkolonych i certyfikowanych techników, gotowych do podjęcia naprawy przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Szczegółowe informacje o serwisach Thermo King na całym świecie można znaleźć tutaj:

https://dealers.thermoking.com/dealer-locator.html  

Dodatkowo, dla jeszcze większego bezpieczeństwa przewożonych towarów, do dyspozycji klienta jest całodobowe wielojęzyczne centrum zgłoszeniowe Thermo Assistance, działające pod numerem 00800 80 85 85 85.

Mówiący po polsku pracownik poinformuje nas o lokalizacji najbliższej stacji serwisowej i wyśle jej adres na wskazany numer telefonu GSM. Zgłaszając usterkę należy poinformować operatora o:

  • nazwa firmy
  • rodzaj awarii
  • model agregatu Thermo King
  • numer swojego telefonu (lub telefonu kierowcy)
  • numer rejestracyjny pojazdu
  • uzgodnić sposób płatności (podać dane lokalnego dealera w przypadku korzystania z gwarancji płatności)
  • jeśli agregat objęty jest umową serwisową, również rodzaj tej umowy