Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Do eksploatacji w pojazdach z niską zabudową lub naczepach otwartych przeznaczone są agregaty chłodnicze typu split składające się z podpodwoziowego agregatu EK oraz zamontowanego w przestrzeni ładunkowej parownika RE. Agregat chłodniczy DK można natomiast całkowicie zintegrować w przestrzeni dachowej. W połączeniu z parownikiem RE stanowi idealne rozwiązanie do dużych składów drogowych oraz wymiennych nadwozi ładunkowych.
Istotne cechy:
Maksymalna wydajność chłodnicza do 23 600 W
Zużycie paliwa mniejsze o średnio 50%
Duża powierzchnia wymienników ciepła o wysokiej sprawności
Ekologiczny czynnik chłodzący R410A
Bardzo kompaktowe wymiary, obudowa z TWS
EK 13 L
Kompaktowy, zajmujący niewiele miejsca agregat chłodniczy typu split
Płaski parownik o wysokości od 100 do 160 mm. Maksymalny prześwit w przestrzeni ładunkowej.
Podwójny parownik o szerokości 1 160 mm
Maksymalna ładowność dzięki lekkiej konstrukcji
Niski poziom hałasu dzięki dużym, niskoobrotowym wentylatorom
Opcjonalne sterowanie 2-biegowe zapewniające niski poziom hałasu i tryb szybkiej pracy
Niskie koszty konserwacji dzięki wytrzymałym komponentom
Długa żywotność
Kompatybilny ze środowiskiem czynnik chłodniczy R410A